skruttfia.blogg.se

En 40-årig kvinna med många funderingar och tankar.

Ny blogg

Onsdag idag. Kroppen känns okej idag. Fingrar och handleder trilskas, men inte så mycket värk. Det tackar jag för. Jag kämpar med motivationen den här perioden. Känner mig trött, gnällig och pessimistisk. Det vill jag verkligen inte.
Ska inom kort påbörja en utredning för att ta reda på vad som inte stämmer med min kropp. Min egen teori är fibromyalgi. Jag håller på med en lista på symtom som jag ska ta med mig till läkaren. Är rädd att bli sedd som hypokondriker.
Har kommit på att jag behöver stor plats. Eftersom situationen här hemma är sån att jag inte riktigt får plats känner jag mig ensam. Eller JAG får plats, men mitt mående ställer till det. Har en förstående familj, men det suckas och stönas en del när jag ber om hjälp. Har skämt bort dom under åren. Jag orkar inte just nu. Minsta lilla gör mig så trött.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: