skruttfia.blogg.se

En 40-årig kvinna med många funderingar och tankar.

Rivstart

Efter en veckas ledighet har jag nu kastats tillbaka i verkligheten. Värken försvann nästan i värmen. Här hemma blev det hårt arbete direkt och det kommer att fortsätta ett bra tag. Känner att jag klivit in i ett fixar-mode och då har jag en tendens att bli lite manisk. Allt detta vet jag och känner till men ändå kan jag inte ändra på det. När jag var uppe i natt för att mata lamm, var det stört omöjligt att somna om sen. Märkte att kroppen var som en fiolsträng. Fick tvinga mig själv att koppla av så huvuden kunde vila på kudden. Detta kommer funka ett tag, sen är jag rädd för krasch... Vad fan ska jag göra. Maken drar ett galet tungt lass och jag vågar inte ens andas om dessa känslor.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: